A blog elköltözött: http://mathbarbara.hu/iranytu-blog/

Az Ötödik Pillér

PoCakOS Napló - 5. rész

Félidő!

2016. szeptember 20. - Bara17

Az utóbbi hetek forgatagában kicsit elmaradtam a beszámolókkal: idő közben átvészeltük a nagy nyári melegeket - közben nagyon örültem, hogy ezúttal nem a legnagyobb pocakkal kaptam ki a 35 fokokat - és a nyári szünetet. Volt családilag szabadságra menés, nagyobb nyaralás helyett több kis kirándulással, programmal - ettünk lángost a Balatonon (igen, én is), néztünk pandamacit a bécsi állatkertben (ahol meglepetésemre simán akadt nekem való ebéd) - valahogy életszerűbbnek tűnt az aktuális helyzet és időjárás fényében alakítani a terveket, mint szállást foglalni valahol és koppanni, ha épp esik, vagy nem vagyunk jól… Ez így most nagyon jól működött.

 

Tovább

Ez az oldal át lett költöztetve, ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://otodikpiller.blog.hu/api/trackback/id/tr4711731243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szekelyada 2016.11.07. 15:37:49

Szia! Nagyon szép kerek pocakod van! :) Elolvastam eddig mindegyik pocakos-napló bejegyzésedet, hát mit ne mondjak jó kis herce-hurca amit az ember ilyenkor átél. Nekem augusztusban volt egy vetélésem, szörnyű volt. Azóta ismét babát várok, a múlt héten derült ki. :) A legjobbakat kívánom Nektek! Adri

Bara17 2016.11.07. 15:43:26

@szekelyada: Köszönöm szépen, azóta azért már nagyobb az a pocak! :o)
Részvétem a babád miatt!
Nekem igazából szavam sem lehet, azt a kis kezdeti malőrt leszámítva eddig mindkét lányomról elmondható nagyon csendesen-rendesen, problémamentesen vislekednek pocakban. :o)
A legjobbakat kívánom én is nektek!
Bara
süti beállítások módosítása