A blog elköltözött: http://mathbarbara.hu/iranytu-blog/

Az Ötödik Pillér

Túrósbatyu

2016. november 22. - Bara17

Szóval az úgy volt hogy...

Azt már említettem párszor, hogy nálunk intolerancia miatt a sütőélesztő nem játszik, a régi kovászomtól pedig jó pár hónapja már, hogy búcsút kellett vennem. Hónapok óta játszottam a gondolattal, hogy újat indítok - ezúttal egy kicsit jobban rákészültem és kiokosodtam a témában. Pár hete aztán bele is kezdtem, így mostanra már egész használható kis muníció van a hűtőben, ami ráadásul sokkal jobban működik, mint az elődje, én meg lelkesen próbálgatom az új lehetőségeket... Készült vele eddig kenyér, pizza, most pedig - mentendő a mindjárt lejárót - túróstáska.

 

Tovább

Ez az oldal át lett költöztetve, ide.

turosbatyu.png

A bejegyzés trackback címe:

https://otodikpiller.blog.hu/api/trackback/id/tr3911987736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása